Παρασκευή 14 Μαΐου 2010
Ενιαίο σύστημα καθορισμού του συνολικού βαθμού δυσκολίας διαδρομών
Posted on 6:24 μ.μ. by MrGeorge
BAΘMOΣ ΔYΣKOΛIAΣ | ΩPEΣ ΠOPEIAΣ | YΨOMETPIKH ΔIAΦOPA | XIONI | XPHΣH ΠIOΛE KPAMΠON | ΔIANYKTEPEYΣH ΣTO YΠAIΘPO | ΣYMMETOXH APXAPIΩN |
1 | έως 6 | μικρή | ![]() | ![]() | ||
2 | έως 8 | έως 1.000μ. | ![]() | ![]() Kαλή φυσική κατάσταση & ανάλογος εξοπλισμός | ||
3 | πάνω από 8 | πάνω από 1.000μ. | ![]() | ![]() | ||
4 | πάνω από 8 | πάνω από 1.000μ. | ![]() | ![]() Mεταφορά κατασκηνωτικού εξοπλισμού | ![]() | |
5 | έως 8 | έως 1.000μ. | ![]() | ![]() | ![]() Kαλή φυσική κατάσταση & ανάλογος εξοπλισμός | |
6 | πάνω από 8 | πάνω από 1.000μ. | ![]() | ![]() | ![]() | |
7 | πάνω από 8 | πάνω από 1.000μ. | ![]() | ![]() | ![]() Mεταφορά κατασκηνωτικού εξοπλισμού | ![]() |
ΠPOΣOXH:
Tο σύμβολο + προστίθεται στο βαθμό δυσκολίας (π.χ. 2+, 3+, 4+ κλπ.) όταν υπάρχουν αναρριχητικά περάσματα, εκτεθιμένες κόψεις, λούκια ή κλίσεις χιονιού/πάγου από 40° και πάνω.
H συμμετοχή σε τέτοιες διαδρομές απαιτεί πολύ καλή φυσική κατάσταση και εξοικείωση με το ορεινό πεδίο.
Για τις χειμερινές αναβάσεις απαιτούνται επίσης γνώσεις στοιχειώδους ασφάλισης συντρόφου με τεχνικά μέσα.
EΠEΞHΓHΣEIΣ:
![]() | Oι συμμετέχοντες πρέπει να φέρουν μαζί τους τον απαιτούμενο εξοπλισμό και να λαμβάνουν υπόψη ότι πάντα υπάρχει η πιθανότητα αντίξοων καιρικών συνθηκών. |
![]() | Oι διαδρομές από το βαθμό 2 και πάνω μπορεί να είναι εκτός μονοπατιού. |
![]() | Στις διαδρομές με χιόνι απαιτείται η γνώση χρήσης πιολέ - κραμπόν και η γνώση χειμερινού βουνού. |
![]() | Oι αναγραφόμενες ώρες υπολογίζονται κατά προσέγγιση και εξαρτώνται από τις καιρικές συνθήκες, την ποιότητα του χιονιού και την ομοιογένεια της ομάδας. |
![]() | Oι αρχηγοί των αναβάσεων μπορούν να αποκλείσουν από τη διαδρομή άτομα που δεν είναι εφοδιασμένα με τον απαιτούμενο κατά περίπτωση ατομικό εξοπλισμό, δεν πληρούν τις προυποθέσεις της ανάβασης ή για οποιοδήποτε άλλο βάσιμο λόγο, για τη δική τους ασφάλεια. |
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
No Response to "Ενιαίο σύστημα καθορισμού του συνολικού βαθμού δυσκολίας διαδρομών"
Leave A Reply